جوک های جدید 92 | جوک جدید 92 :) - (:

جوک های جدید 92 | جوک جدید 92 :) - (:

بیشتر کارهایی که تو دوران طفولیت انجام می دادیم واسه خاطر عمو ها بود

مثال : بخند عمو ببینه

جوک های جدید 92 | جوک جدید
92

نصیحت من به کل رفیق هام :

هر وقت احساس کردی خیلی بالایی چند تا نارگیل واسه من و بقیه بچه ها بنداز پایین !

جوک های جدید 92 | جوک جدید 92

یه زمانی وقتی به رفیقت فحش خیلی بد می دادی حکم مرگتو امضا می کردی

الان همون فحش بد هر چی بدتر باشه میزان صمیمیت و رفاقت رو نشون می ده !!!

جوک های جدید 92 | جوک جدید
92

ضربه روحی که یخچال خالی به من وارد می کنه

عشق دوران جوونیم هم نتونست بهم وارد کنه

جوک های جدید 92 | جوک جدید
92

دختر عموم می گفت :

حالا درسته ما قصد ازدواج نداریم ولی خب آخه یه خواستگار نباید بیاد در این خونه ی لامصبو بزنه !؟

جوک های جدید 92 | جوک جدید
92

یارو دو دقیقه پیش زنگ زده خونه به جای اینکه من بگم شما اون میگه شما؟

منم گفتم ببخشید حتما من گوشی رو اشتباه برداشتم!

جوک های جدید 92 | جوک جدید
92

بزرگترین مقامی که تا امروز بهش رسیدم وقتی بود که تو دبستان ناظم مون منو مامور آبخوری کرد !

جوک های جدید 92 | جوک جدید
92

اگه قراره با دمپایی ابری خیس تو دهن کسی زده بشه

اون کسی نباید باشه جز پسری که با لوس بازی و صدای بچگونه حرف می زنه !

مثال : عجیجم و عجقم  و …

جوک های جدید 92 | جوک جدید
92

پسرا هجده ماه میرن خدمت اندازه 18 سال خاطره تعریف می کنن!

لامصبا همشونم قهرمان و شاخ پادگان بودن

جوک های جدید 92 | جوک جدید
92

لازم دونستم تاکید کنم که بهترین شغل داشتن بابای پولداره

جوک های جدید 92 | جوک جدید 92

بچه که بودم عاشق اون لحظه ای بودم که مهمونا می رفتن

بعد با سرعت برق و باد خودمو به پس مونده ی میوه ها و شیرینی های مهمونا می رسوندم و ازشون تغذیه می کردم !

جوک های جدید 92 | جوک جدید
92

وقتی یه پول پاره و داغون رو با هزار دوز و کلک به بقالی سر کوچه بندازی و ازش خلاص شی !

بعدش آدم احساس سبکی می کنه حتی تو بعضی مواقع دیده شده که اشک شوق توی چشمای طرف جمع شده !

جوک های جدید 92 | جوک جدید
92

بچه که بودیم یه سال حداقل یه سال طول می کشید بعضی وقت ها حتی تا دو سال هم طول می کشید !

ولی الان یه سال یه ماه بیشتر طول نمی کشه ! دیگه فوق فوقش دو ماه !!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: جوک
[ پنج شنبه 24 بهمن 1392 ] [ 9:28 AM ] [ Dash Reza ]
[ ]